ویدیوها ، تصاویر و مقاله های ابراهیم حقیقی

این مجموعه با هدف ثبت وقایع و انعکاس قابلیت ها ، مسائل و زیبایی های اطراف گردآوری شده است

نامه ای به وزیر

  • ۲۳۸

به نام خدا

وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی
سلام
بی شک شما خود واقفید هیچ رنجی بدتر از احساس بی عدالتی نیست و یکی از مهمترین عوامل بروز انقلاب ها ازجمله انقلاب اسلامی گسترش احساس بی عدالتی در جامعه بود.
امروز با نحوه خوشه بندی و تعیین دهک ها توسط آن وزارت خانه شاهد عریان ترین نوع بی عدالتی هستیم. به گونه ای که این شائبه را به ذهن متبادر می کند که گویا هدف گسترش نارضایتی در جامعه است. نیازی به کار اطلاعاتی و تحقیق پیچیده هم نیست چرا که مصادیق فراوان و در هر کوی و برزن قابل مشاهده است. و حتی در نوع ملاک های اعلامی از سوی آن وزارت عیان است.
مگر می شود در تعیین طبقه و قشر اجتماعی و اقتصادی املاک و دارایی ها که مهمترین مولفه هستند در نظر گرفته نشود؟!!! کسی که مسکن شخصی ندارد چند میلیون تومان در ماه باید درآمد داشته باشد تا بتواند صاحب خانه شود؟ مگر اجاره و رهن یک منزل چقدر است . آیا قابل تحمل و قابل هضم است که کسی با داشتن دهها و صدها میلیارد تومان دارایی از قبیل منزل مسکونی قولنامه ای و املاک کشاورزی و … مشمول دریافت یارانه شود و کسی که خود را به آب و آتش می زند و با اضافه کاری و … در صدد جمع آوری پول برای یک خانه است و البته ماشین سواری که ابزار اضافه کاری او هم هست محروم از یارانه باشد.
شماره سند 7026
تاریخ:1401/04/26

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی